Home office


Nowe warunki pracy


Ograniczenia związane z pandemią Covid 19 spowodowały, iż część pracowników musiała przejść w tryb pracy zdalnej.

Wiele firm stanęło przed koniecznością szybkiego dostosowania się do nowych warunków i stworzenia swoim pracownikom możliwości pracy na odległość.

Możemy pomóc i Twojej firmie w dostępnie do komfortowych rozwiązań.

Fotel_obrotowy_Sava.jpg



WYNAJEM.jpg

Od czego zacząć?


Najważniejszym czynnikiem jest stworzenie ergonomicznego stanowiska pracy. Nie wystarczy już przytulna kanapa, czy kuchenny stół. Musimy zadbać o miejsce, przy którym praca w pełnym wymiarze nie wpłynie negatywnie na wydajność pracy pracownika ani na jego zdrowie.

Produktami pierwszej potrzeby są:

  • biurko – wykonane z trwałych i bezpiecznych materiałów, łatwych w utrzymaniu czystości, optymalnie - w wersji z regulacją wysokości
  • krzesło biurowe – z szerokim zakresem indywidualnych ustawień, aby dopasować je do warunków anatomicznych użytkownika

 

Jeśli nie masz lub nie chcesz angażować jednorazowo środków finansowych na zakup potrzebnych produktów, możesz skorzystać z bardzo korzystnej oferty wynajmu mebli.




Wynajem mebli – co zyskasz?



  • nie musisz angażować dużych środków finansowych, które możesz przeznaczyć na inny cel
  • comiesięczną ratę wynajmu, możesz odliczyć od przychodu z działalności
  • możesz zamawiać/zwracać meble w miarę zmieniających się potrzeb Twojej firmy
  • nie masz problemu z przechowywaniem nieużywanych mebli
  • oszczędzasz czas i pieniądze
Fotel_obrotowy_Sava_2.jpg



Fotel_obrotowy_Sava_biurkoBOD52.jpg

Co wyróżnia naszą ofertę?



  • łatwa procedura wynajmu
  • korzystne warunki ratalne - już od 83 PLN miesięcznie za cały zestaw
  • wysokiej jakości produkty potwierdzone atestami
  • krótki termin realizacji – do 10 dni roboczych
  • kompleksowa realizacja: dostawa, montaż, demontaż, odbiór – w cenie abonamentu
  • po zakończeniu umowy możliwość wykupu mebli na korzystnych warunkach



Jak to działa?

ico_1.png

Wybierz wariant ofery

ico_2.png

Wyślij zamówienie

ico_3.png

Podpisz umowę

ico_4.png

Dostawa + montaż

ico_5.png

Demontaż + odbiór




Specyfikacja techniczna - Biurko BOD52



  • wymiar 1000 x 600 mm
  • zakres regulacji 650-1300
  • panel sterujący z pamięcią 4 wysokości
  • panel bluetooth - sterowanie za pomocą aplikacji MDD Desk BT (do pobrania z Google Play lub App Store)

Dostępna kolorystyka: Blat i stelaż kolor biały

biurko_BOD52.jpg

Specyfikacja techniczna - Krzesło Sava



  • mechanizm Synchro Pro: - pochylenie oparcia do 25° oraz siedziska do 10°
  • dodatkowe pochylenie siedziska i oparcia 3° do przodu
  • 3 pozycje blokowania oparcia
  • Anti - shock system
  • regulacja siły nacisku oparcia na plecy
  • regulacja siły nacisku opracia na plecy - regulacja głębokości wysuwu siedziska w zakresie 100 mm z możliwością blokowania w 11 różnych pozycjach
  • podstawa - aluminium polerowane
  • zagłówek
  • podłokietnik 3D - V3 z regulacją w trzech płaszczyznach
  • manualna regulacja wysokości podparcia lędźwiowego
  • kółka do powierzchni twardych

Dostępna kolorystyka: siatka i podzespoły kolor czarny, siedzisko kolor ciemny grafit

krzeslo_sava.jpg

© Bema Meble 2020 CMS - Created by www.asis.pl

Masz jakieś pytania? Oddzwonimy w 60 sekund!

Masz jakieś pytania? Oddzwonimy w 60 sekund!